poniedziałek, 22 września 2014

#12 Coś pięknego....

Witam!

Trafiłam przed chwilą na cudowną stronę w sieci. Pewnie większość z was już ją zna, ale ja trafiłam tam po raz pierwszy.

Strona to www.napieramy.pl.

Jest tam naprawdę dużo motywujących gifów, dużo przydatnych rad, trochę śmiechu, ale ja nie o tym.

Znalazłam tam coś co wywołało u mnie falę, nie falę, morze a nawet ocean łez.

https://www.youtube.com/watch?v=YXL0918JBl4


W tym filmie pokazani są nasi medaliści w Mistrzostw Europy w Zurychu,
Wiem, już trochę czasu minęło od tego wydarzanie, ale to jest temat warty poruszenia nawet za 20 lat.
Dlaczego płaczę oglądając tej film? Po prostu przepełnia mnie dumna, To jest po prostu piękne.

Ciężko mi nawet wyrazić te  emocja które wywołał we mnie ten film.

Chylę czoła WSZYSTKIM uczestnikom JAKICHKOLWIEK zawodów, bez różnicy czy to są szkolne zawody, Maraton Warszawski i Mistrzostwa.
Podziwiam wszystkich ludzi, którzy postanowili zrobić coś ze swoim życiem a nie tylko siedzieć i marudzić jak im jest niedobrze.
Wy wszyscy, Ci którzy wychodzą na przeciw swoim marzeniem, JESTEŚCIE WSPANIALI.
Wasz wysiłek, wasze poświęcenie przyczynia się do stworzenia czegoś pięknego, tej chwili kiedy wszyscy są z was dumni i przy każdej możliwej okazji będą wspominać wasz wyczyn.
Moi drodzy czytelnicy, zwróćcie uwagę, że to nie dotyczy tylko sławnych sportowców. Dotyczy to was wszystkich.
Każdy z nas jest cudowną osobą i każdy może dokonać czegoś wielkiego.
Wystarczy tylko chcieć, i nie szukać wymówek.
WSZYSTKO może być sukcesem. Ale największym sukcesem jest nie poddawanie się gdy jest trudno.
Dlatego nie poddawajcie się nigdy. Róbcie wszystko aby spełnić swoje marzenia.

Noo tak zapomniałabym.
Siatkarze, daliście czadu!!!
BRAWOO!!!
Zgadzacie się ze mną?
Zapraszam do komentowania.
Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. to ja powiem, że ja też jestem z siebie dumna, nieważne jak ktoś mnie ocenia, o!
    każdy jest dla siebie centrum wszechświata, od niego zależy jak ten wszechświat będzie wyglądał.

    OdpowiedzUsuń